ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 2012-2013
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΡΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΣΤΟ 7Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ
Στις 5 Απριλίου 2013 κατόπιν προσκλήσεως επισκέφθηκε το σχολείο μας η ποιήτρια κυρία Δήμητρα Χριστοδούλου για δεύτερη σχολική χρονιά.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α΄Λυκείου με αφορμή την ενότητα «Παράδοση και Μοντερνισμός στην Ποίηση» οι φιλόλογοι του 7ου Λυκείου προσκάλεσαν την ποιήτρια η οποία συνομίλησε με τα παιδιά , έλυσε απορίες τους σχετικά με τις διαφορές παραδοσιακής και μοντέρνας ποίησης και αναφέρθηκε σε ζητήματα του ποιητικού λόγου.
Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με ενδιαφέρον στο κάλεσμα αυτό και ενώ αρχικά θεωρούσαν ότι οι ποιητές είναι άνθρωποι απομονωμένοι και μοναχικοί αντιλήφθηκαν ότι η συγκεκριμένη ποιήτρια «είναι ένας άνθρωπος σκέπτόμενος, κοντά στους νέους ανθρώπους και έχει βρει την ευτυχία στην ποίηση».

Πολιτιστικό πρόγραμμα:
|
|
Επισκέψεις στο Καλλιμάρμαρο και στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης |
![]()
|
![]()
|
Εκδήλωση CERN
Την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013 και ώρα 12–13.30 μ.μ. με αφορμή την επίσκεψη ομάδας μαθητών μας στο CERN διοργανώσαμε εκδήλωση στο σχολείο μας. Η εκδήλωση περιλάμβανε ενημέρωση – συζήτηση των μαθητών των κατευθύνσεων Θετικής και Τεχνολογικής Β΄ και Γ΄ Τάξεων σχετικά με τα επιστημονικά πειράματα που πραγματοποιούνται στο CERN. Για το σκοπό προσκλήθηκαν η Ποτηριάδου Τζένη, καθηγήτρια φυσικός, που παρουσίασε τα σημαντικότερα επιτεύγματα και ο Αποστολάκης Δημήτρης του μουσικού συγκροτήματος «ΧΑΊΝΗΔΕΣ», ο οποίος υπήρξε μεταπτυχιακός υπότροφος στο CERN, που παρουσίασε τη δική του οπτική για το σύμπαν και την εξέλιξή του. Ακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τους μαθητές. |
|
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ (3/3 – 9/3/2013)
Το σχολείο μας, στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος αδελφοποίησης με ελληνόφωνο σχολείο της Βουδαπέστης, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Ουγγαρία από τις 3 έως και τις 9 Μαρτίου 2013. Το σχολείο με το οποίο αδελφοποιήθηκε είναι το 12τάξιο Συμπληρωματικό Ελληνικό σχολείο της Βουδαπέστης και στην αδελφοποίηση συμμετείχαν 4 καθηγητές του σχολείου μας (Κ.Κόλλας, Ι.Περικός, Δ.Ζωγόπουλος και Ελ.Γιαννακοπούλου) και 40 μαθητές από την Β’ Λυκείου.
Η επίσκεψη περιέλαβε τις εξής δραστηριότητες:
-Ξενάγηση στα αξιοθέατα της Βουδαπέστης: στην πλατεία των Ηρώων, στον Πύργο των Ψαράδων, στο λόφο Gellert, στο γοτθικό Ναό Ματύας καθώς και στις γέφυρες που συνδέουν τη Βούδα με την Πέστη.
-Κρουαζιέρα στο Δούναβη
-Επίσκεψη και αδελφοποίηση με το ελληνόφωνο 12τάξιο συμπληρωματικό σχολείο της Βουδαπέστης ( όπου οι μαθητές παρουσίασαν το σχολείο μας, την ιστορίας της πόλης μας, του Ιλίου, και της Αθήνας, τραγούδησαν ελληνικά τραγούδια , χόρεψαν ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς, συνομίλησαν με τους μαθητές του σχολείου και ενημερώθηκαν για τις συνθήκες εκπαίδευσης και διαβίωσης των Ελλήνων της διασποράς στην Ουγγαρία- η όλη δραστηριότητα διεξαγόταν μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού, συγκινησιακής φόρτισης, ένθερμων εκδηλώσεων και άμεσης διαπροσωπικής επαφής)
-Επίσκεψη στην καμπή του Δούναβη καθώς και τα παραδουνάβια παραδοσιακά ουγγρικά χωριά του Αγ.Ανδρέα, Εστεργκόμ και Βίσεγκραντ( Στο Βίσεγκραντ το πρόγραμμα περιελάμβανε γεύμα σε μεσαιωνική ταβέρνα που δημιουργούσε συνειρμούς σε περασμένες εποχές)
Το πρόγραμμα ήταν πολύ ενδιαφέρον για μαθητές και καθηγητές καταφέρνοντας να εκπληρώσει στο έπακρο τους στόχους που είχαν τεθεί. Τέτοιοι ήταν:
•Η επαφή των μαθητών με ένα διαφορετικό πολιτισμό μέσα από τις επισκέψεις, ξεναγήσεις
•Η επαφή των μαθητών με συνομηλίκους μαθητές ενός ελληνόφωνου σχολείου της διασποράς ,η ανάπτυξη προβληματισμού για θέματα που απασχολούν την ηλικία τους και η συνειδητοποίηση της κοινής τους συμμετοχής στον ευρωπαϊκό πολιτισμό.
• Η συνειδητοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και παράδοσης, η ανταλλαγή ιδεών, η προώθηση της ιστορίας και του πολιτισμού γενικότερα μέσα σε ένα ευρύτερο διαπολιτισμικό πλαίσιο
•Η κινητοποίηση των μαθητών για δημιουργική δράση, αυτενέργεια, πρωτοβουλία, συλλογική δραστηριότητα και συμμετοχή στην ομάδα
•Η απόκτηση γνώσης μέσα από μια άμεση βιωματική εμπειρία, προσωπική επαφή και συγκίνηση.
•Η έναρξη δίαυλου επικοινωνίας ανάμεσα σε σχολεία που βρίσκονται σε διαφορετικές χώρες με σταθερή διάρκεια και συνέχεια μέσα στο χρόνο.
Η επίσκεψη περιέλαβε τις εξής δραστηριότητες:
-Ξενάγηση στα αξιοθέατα της Βουδαπέστης: στην πλατεία των Ηρώων, στον Πύργο των Ψαράδων, στο λόφο Gellert, στο γοτθικό Ναό Ματύας καθώς και στις γέφυρες που συνδέουν τη Βούδα με την Πέστη.
-Κρουαζιέρα στο Δούναβη
-Επίσκεψη και αδελφοποίηση με το ελληνόφωνο 12τάξιο συμπληρωματικό σχολείο της Βουδαπέστης ( όπου οι μαθητές παρουσίασαν το σχολείο μας, την ιστορίας της πόλης μας, του Ιλίου, και της Αθήνας, τραγούδησαν ελληνικά τραγούδια , χόρεψαν ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς, συνομίλησαν με τους μαθητές του σχολείου και ενημερώθηκαν για τις συνθήκες εκπαίδευσης και διαβίωσης των Ελλήνων της διασποράς στην Ουγγαρία- η όλη δραστηριότητα διεξαγόταν μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού, συγκινησιακής φόρτισης, ένθερμων εκδηλώσεων και άμεσης διαπροσωπικής επαφής)
-Επίσκεψη στην καμπή του Δούναβη καθώς και τα παραδουνάβια παραδοσιακά ουγγρικά χωριά του Αγ.Ανδρέα, Εστεργκόμ και Βίσεγκραντ( Στο Βίσεγκραντ το πρόγραμμα περιελάμβανε γεύμα σε μεσαιωνική ταβέρνα που δημιουργούσε συνειρμούς σε περασμένες εποχές)
Το πρόγραμμα ήταν πολύ ενδιαφέρον για μαθητές και καθηγητές καταφέρνοντας να εκπληρώσει στο έπακρο τους στόχους που είχαν τεθεί. Τέτοιοι ήταν:
•Η επαφή των μαθητών με ένα διαφορετικό πολιτισμό μέσα από τις επισκέψεις, ξεναγήσεις
•Η επαφή των μαθητών με συνομηλίκους μαθητές ενός ελληνόφωνου σχολείου της διασποράς ,η ανάπτυξη προβληματισμού για θέματα που απασχολούν την ηλικία τους και η συνειδητοποίηση της κοινής τους συμμετοχής στον ευρωπαϊκό πολιτισμό.
• Η συνειδητοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και παράδοσης, η ανταλλαγή ιδεών, η προώθηση της ιστορίας και του πολιτισμού γενικότερα μέσα σε ένα ευρύτερο διαπολιτισμικό πλαίσιο
•Η κινητοποίηση των μαθητών για δημιουργική δράση, αυτενέργεια, πρωτοβουλία, συλλογική δραστηριότητα και συμμετοχή στην ομάδα
•Η απόκτηση γνώσης μέσα από μια άμεση βιωματική εμπειρία, προσωπική επαφή και συγκίνηση.
•Η έναρξη δίαυλου επικοινωνίας ανάμεσα σε σχολεία που βρίσκονται σε διαφορετικές χώρες με σταθερή διάρκεια και συνέχεια μέσα στο χρόνο.
Πρόσκληση
Σας προσκαλούμε στο σχολείο μας την Τετάρτη 27-2-2013 και ώρα 11.45 μέχρι 13.15, που ο διακεκριμένος Μαθηματικός Κυριακόπουλος Αντώνιος θα αναπτύξει στους μαθητές των κατευθύνσεων το θέμα “Η απόδειξη στα Μαθηματικά” και θα ακολουθήσει συζήτηση με συντονιστές τους καθηγητές που διδάσκουν στις κατευθύνσεις.
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια
Ιωάννα Τσικαλάκη
Μετωπικό εργαστηριακό μάθημα Χημείας στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με αρχή Le Chatelier.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ CERN
Το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Cern της Ελβετίας από 10 – 16 Δεκεμβρίου. Συμμετείχαν 31 μαθητές και των τριών τάξεων του Λυκείου και 3 συνοδοί καθηγητές. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από τις παρουσιάσεις των πειραμάτων που διεξάγονται και απόλαυσαν τη μαγεία των χιονισμένων Άλπεων και τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα της Γενεύης, της Λοζάνης και του Μιλάνου.
|
11 Δεκεμβρίου 2012

Το κάλεσμα του Εθελοντικού Οργανισμού « Το χαμόγελο Του Παιδιού» για συγκέντρωση τροφίμων προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου, ευαισθητοποίησε τους μαθητές του σχολείου μας και ανταποκρίθηκαν με προθυμία.
Την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012 & ώρα 12.15 μ.μ. πραγματοποιήθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας ενημέρωση του συλλόγου διδασκόντων από εκπρόσωπο του ΚΕΘΕΑ. Στην ενημέρωση συμμετείχε η Σχολική Σύμβουλος κα Δήμητρα Μακρή, που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου.
Το Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο σχολείο μας μουσική εκδήλωση των μαθητών.
Την Τρίτη 20-11-2012 πραγματοποιήθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας η πρώτη τηλεδιάσκεψη μαθητών μας με μαθητές του ιδιωτικού σχολείου The Indian Heights School στην Dwarka του N. Delhi της Ινδίας υπό την καθοδήγηση των Καθηγητριών Ελένης Γιαννακοπούλου και Anchal Sharma. Θέμα η γνωριμία μεταξύ των μαθητών. Οι μαθητές είχαν προετοιμάσει ερωτήσεις για να μάθουν πληροφορίες για τη ζωή στην Ινδία. Οι Ινδοί απάντησαν με e-mail. Στην συνέχεια οι μαθητές μας τους έστειλαν e-mail με πληροφορίες για τη ζωή μας εδώ και χριστουγεννιάτικες κάρτες.
Την Τρίτη 18-12-2012 πραγματοποιήθηκε η δεύτερη τηλεδιάσκεψη.
Θέμα της ήταν ο εορτασμός των Χριστουγέννων. Τα παιδιά του σχολείου μας τραγούδησαν με τρίγωνα τα χριστουγεννιάτικα και πρωτοχρονιάτικα κάλαντα και οι μαθητές από την Ινδία χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Στο τέλος όλοι μαζί τραγούδησαν «we wish you a merry Christmas».
Την Τρίτη 18-12-2012 πραγματοποιήθηκε η δεύτερη τηλεδιάσκεψη.
Θέμα της ήταν ο εορτασμός των Χριστουγέννων. Τα παιδιά του σχολείου μας τραγούδησαν με τρίγωνα τα χριστουγεννιάτικα και πρωτοχρονιάτικα κάλαντα και οι μαθητές από την Ινδία χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Στο τέλος όλοι μαζί τραγούδησαν «we wish you a merry Christmas».

email Ινδών. | |
File Size: | 132 kb |
File Type: | docx |
Χριστουγεννιάτικες Κάρτες μαθητών Α' Λυκείου που εστάλησαν στην Ινδία.

Την 5- 10- 2012 έγινε η πρώτη συνάντηση της Διεύθυνσης του Σχολείου με τους γονείς των μαθητών της Α΄ Λυκείου.
Η Διευθύντρια αναφέρθηκε στα βασικά χαρακτηριστικά του σχολείου, παρουσίασε τους στόχους και τα επιτεύγματά του και επισήμανε τα προβλήματα της φετινής χρονιάς. Τέλος ζήτησε την στενή συνεργασία με τους γονείς και την συχνή παρουσία τους και τους παρότρυνε να ενισχύσουν το Σύλλογο Γονέων.
Η Διευθύντρια αναφέρθηκε στα βασικά χαρακτηριστικά του σχολείου, παρουσίασε τους στόχους και τα επιτεύγματά του και επισήμανε τα προβλήματα της φετινής χρονιάς. Τέλος ζήτησε την στενή συνεργασία με τους γονείς και την συχνή παρουσία τους και τους παρότρυνε να ενισχύσουν το Σύλλογο Γονέων.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 2011-2012
Εκδήλωση παρουσιάσεων ερευνητικών εργασιών Β' τετραμήνου
Την Τρίτη 15 Μαΐου 2012 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των Ερευνητικών Εργασιών που εκπόνησαν οι μαθητές της Α’ Λυκείου κατά τη διάρκεια του Β’ τετραμήνου. Παρόντες στην παρουσίαση ήταν τόσο οι μαθητές όσο και οι καθηγητές των άλλων τάξεων του σχολείου μας. Επίσης την παρουσίαση παρακολούθησε η σχολική Σύμβουλος κ. Μακρή. Οι μαθητές παρουσίασαν με κέφι όλα όσα είχαν ετοιμάσει μετά από ομαδική έρευνα και συνεργασία με τους συμμαθητές τους παράλληλα με την δημιουργική καθοδήγηση των καθηγητών τους. Πρόβαλαν video σχετικά με το θέμα που είχαν αναλάβει, συμμετείχαν σε θεατρικό, έδειξαν κατασκευές τους και παρουσίασαν τα αποτελέσματα των ερευνών τους κάνοντας χρήση powerpoint.
Τα θέματα με τα οποία ασχολήθηκαν είναι τα ακόλουθα: Διαβάζοντας μια εικόνα- Υπ. Καθηγ. Λ.Παλαμίδας – Α. Παπαγεωργίου Αυτοκίνητο και ατμοσφαιρική ρύπανση - Υπ.Καθηγ. Ι. Φορτούνη Η διαχρονική γοητεία των παραμυθιών - Υπ.Καθηγ. Ε. Ντάσιου – Δ. Ζωγόπουλος Κινητά – Νέοι και Υγεία- Υπ. Καθηγ. Ι.Παπαγιαννακοπουλος – Ε. Δήμου Από το Arpanet στα εργαλεία του Web 2.0 στην εκπαίδευση και τη ζωή των νέων- Υπ. Καθηγ. Π. Τσίγκρης – Ν. Ξημεράκης Τα μαθηματικά στον κόσμο μας : Συμμετρία -Υπ. Καθηγ. Ν.Αντωνόπουλος – Γ. Ασημακόπουλος |
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Η Θεατρική Ομάδα του 7ου Γενικού Λυκείου Ιλίου
Σας Προσκαλεί Το Σάββατο 12 & Την Κυριακή 13 Μαΐου 2012 και Ωρα 9.00
Στην Αίθουσα Εκδηλώσεων Του Σχολείου Μας, Να Παρακολουθήσετε Την Παράσταση
«Αυλαία & Πάμε».
Πρόκειται Για Μια Σύνθεση Μονολόγων Του Παγκόσμιου Ρεπερτορίου.
Η Διευθύντρια
Ιωάννα Ι. Τσικαλάκη
Η Θεατρική Ομάδα του 7ου Γενικού Λυκείου Ιλίου
Σας Προσκαλεί Το Σάββατο 12 & Την Κυριακή 13 Μαΐου 2012 και Ωρα 9.00
Στην Αίθουσα Εκδηλώσεων Του Σχολείου Μας, Να Παρακολουθήσετε Την Παράσταση
«Αυλαία & Πάμε».
Πρόκειται Για Μια Σύνθεση Μονολόγων Του Παγκόσμιου Ρεπερτορίου.
Η Διευθύντρια
Ιωάννα Ι. Τσικαλάκη

Πρόγραμμα παράστασης | |
File Size: | 202 kb |
File Type: | docx |
Αγωγή Υγείας - Ποδηλατοδρομία 1/3/2012
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Την Πέμπτη 1/3/2012 πραγματοποιήθηκε στο πάρκο Τρίτση ποδηλατοδρομία στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας που υλοποιείται στο σχολείο μας, 7ο ΓΕΛ Ιλίου, με θέμα το ποδήλατο. Στην ποδηλατοδρομία έλαβαν μέρος 80 μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και οι υπεύθυνοι καθηγητές του Προγράμματος Κ. Κόλλας, Ι. Περικός, Αν. Μπίλη , Ελ. Δήμου και Ελ. Γιαννακοπούλου. Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, υπήρχε πολύ μεράκι και ενθουσιασμός από τους μαθητές .Εξαιρετική ήταν η συμβολή του δήμου Ιλίου. |
|
Την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012 και ώρα 6.30 μ.μ. διοργανώθηκε συζήτηση με θέμα «Σχέσεις Σχολείου - Οικογένειας. Παράγοντες που επηρεάζουν την εκπαιδευτική πορεία των μαθητών».
Στην συζήτηση συμμετείχαν η κα Μακρή Δήμητρα Δρ Ψυχολογίας, Σχολική Σύμβουλος με θέμα ««Επάγγελμα» Γονιός», η κα Κατσούλη Παναγιώτα Ψυχολόγος, υπεύθυνη του ΚΕΔΔΥ Γ΄ Αθήνας, με θέμα «Έγκυρη Διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών» και η κα Τσικαλάκη Ιωάννα, Δρ Κοινωνιολογίας, Διευθύντρια του 7ου ΓΕΛ Ιλίου με θέμα «Παράγοντες που επηρεάζουν την σχολική επίδοση των μαθητών».

Παρουσίαση | |
File Size: | 2291 kb |
File Type: | ppt |
Εκδήλωση παρουσιάσεων ερευνητικών εργασιών Α' τεραμήνου
Στις 26 Ιανουαρίου 2012 οι μαθητές της Α΄ Λυκείου παρουσίασαν τόσο στους καθηγητές τους όσο και στους μαθητές των άλλων τάξεων του σχολείου μας τις Ερευνητικές Εργασίες που εκπόνησαν κατά τη διάρκεια του 1ου τετραμήνου. Τα θέματα με τα οποία ασχολήθηκαν ήταν σχετικά με τα ενδιαφέροντά τους, το περιβάλλον τους και τις προσωπικές τους εμπειρίες. Με την εφαρμογή της συνεργατικής μάθησης, την ενίσχυση της κατεύθυνσης της διαθεματικότητας και την αξιοποίηση οικείων για τους μαθητές διαδικτυακών περιβαλλόντων και πρακτικών, οι μαθητές απέκτησαν νέες γνώσεις στηριζόμενοι σε προηγούμενες γνώσεις, εμπειρίες και βιώματα. Κατά την παρουσίαση των εργασιών τους, οι μαθητές έδειξαν τα αποτελέσματα των ερευνών τους με δημιουργικότητα, παραστατικότητα και χιούμορ με χρήση power point, video, αφισών, δραματοποίησης κλπ.
|
Εκπαιδευτική εκδρομή στον Κεραμικό
12/12/2011
|
Πρόγραμμα COMENIUS 2010-2012
![]()
|
![]()
|
![]()
|
![]()
|
![]()
|
Comenius Αθήνα 2012
|
Δραστηριότητες μέχρι τον Ιούνιο του 2011
Την Πέμπτη 23 Ιουνίου και την Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο ενδοσχολικό σεμινάριο με θέμα: «Σχέσεις στη Σχολική Κοινότητα και Διαχείριση των Συγκρούσεων στο Σχολείο».
Στο σεμινάριο συμμετείχαν την πρώτη μέρα ο Κώστας Θεριανός, Δρ Κοινωνιολογίας με εισήγηση που είχε θέμα «Διεύθυνση Σχολείου και Κουλτούρα Συλλόγου Διδασκόντων: Διαχείριση Συγκρούσεων», η Νίκη Ρουμπάνη, Υποψήφια Διδάκτωρ και Πρόεδρος του Δικτύου Γυναικών Ευρώπης με εργαστήριο που είχε θέμα «Διαχείριση Συγκρούσεων» και ο Σπύρος Σασάνης, Κοινωνιολόγος, από το Κέντρο Πρόληψης «ΦΑΕΘΩΝ», με εργαστήριο που είχε θέμα «Επικοινωνία στο σχολείο». Τη δεύτερη μέρα πραγματοποιήθηκε εργαστήριο από τη Μαρίνα Δεδούλη, Δρ Φιλολογίας, Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων, Ψυχολόγο, με θέμα «Σχέσεις στη Σχολική Κοινότητα, Επικοινωνιακή διάδραση εκπαιδευτικών - μαθητών».
Στο σεμινάριο συμμετείχαν και εκπαιδευτικοί από το 1ο ΓΕΛ Ιλίου.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΜΕΡΑ - EUROPE DAY - 09 Μαΐου 2011
Πρόγραμμα "Πάμε σινεμά 2002-2004"
|
|